Nieuw-Zeeland is bekend om zijn unique cultuur, natuurlijke schonings en uitstekende sportfaciliteiten. Maar wat over het algemeen minder bekend is, is de rol die een Nieuw-Zeelands onderwijswetenschapper speelt bij de globalisering van onderwijs. In dit artikel zullen we inzien hoe deze wetenschappers een belangrijke bijdrage leveren aan het verbeteren van onderwijs wereldwijd.

Nieuw-Zeeland heeft een rijke geschiedenis wanneer het om onderwijs gaat, met de eerste school die werd opgericht in het jaar 1840. De onderwijssystematiek is echter vooral recentelijk veranderd door de aankennis van globale waarden en kansen.

Een van de meest bemerkbare Nieuw-Zeelands onderwijswetenschappers is een man genaamd Peter Anderson, die werkt als professor op de Universiteit van Auckland. Hij heeft een aantal publicaties over het onderwerp van onderwijsverandering geschreven en hij heeft ook gesproken over zijn inzichten omtrent hoe we in staat mogen zijn om de beste lerenstijlen te ontdekken voor elke leerling.

Een ander belangrijk onderwijswetenschapper uit Nieuw-Zeeland is John Hattie, die bekend is geworden door zijn boek “Het effect van instructeurs op studentensucces”. Hij verklaart dat instructeurs een grote invloed hebben op het succes van hun leerlingen en hij stelt voor om onderwijs te concentreren op de individuele leerling.

Vergelijkbare berichten